AEG L73476FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L73476FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Sheijne 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L73476FL

Superfijne machine. In gebruik erg makkelijk. Stil en prima!!
Mooie vormgeving. Ideaal dat de machine vanzelf uitschakeld na een paar minuten.

RoosAnne 05-06-2015
Geschreven voor: AEG L73476FL

Ik heb deze machine nu iets meer dan een maand in gebruik. Hiervoor had ik ook een AEG die prima beviel. Deze machine heeft ook, net als mijn oude machine, de mogelijkheden voor startuitstel en verkort programma. Tot nu toe is het helaas al meerdere malen voorgekomen dat de machine niet centrifugeerde. Ook had ik al enkele malen het idee dat de was niet goed gespoeld was. Afgelopen weekend kwam ik erachter dat de machine na de wasfase direct naar einde programma sprong. Hij slaat dus de spoel en centrifugeerfase over. Net naar de klantenservice gebeld. Ze sturen een monteur omdat ze me telefonisch konden helpen. Als de cyclus wel helemaal voltooid is (na zelf de machine te laten spoelen)is het wasresultaat gelukkig prima in orde.

anlu 03-06-2015
Geschreven voor: AEG L73476FL

De wasresultaten van deze AEG, mede door de eenvoudige bediening, vind ik uitstekend in vergelijking met de wat duurdere machines. Daardoor is het gebruikersgemak zo belangrijk. Het gezegde, een kind kan de was doen, is zeker hier van toepassing. Opvallend is de vormgeving, waardoor het bedieningspaneel zeer goed tot zijn recht komt. De prijs kwaliteitsverhouding lijkt in het voordeel van de gebruiker te zijn. Dus uitstekend!

datax 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L73476FL

Wasmachine heeft een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Is bovendien zeer geluidsvriendelijk. Daarnaast heel gemakkelijk te bedienen. "Kind kan de was doen". Onze oude AEG moest na 15 jaar vervangen worden en wij waren al heel tevreden met het merk en type. De droger stond boven op de wasmachine en kon probleemloos ook op de nieuwe worden geplaatst. Kortom erg tevreden!

anneliesvanpoortvliet 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L73476FL

makkelijk in gebruik,super dat er een programma op zit voor kleine wasjes.
dat je de tijd van een programma kan verkorten is ook handig.
nog geen negatieve punten ontdekt.
goede prijs/kwaliteit verhouding.

simon.tuynman 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L73476FL

Zijn heel erg tevreden met deze wasmachine eigenlijk onze eerste nieuwe sinds we in April 1999 terug gekeerd zijn vanuit New Zealand na 26 jaar, onze newzealandse machine was bijna 30 jaar oud,dus we hopen dat deze ook een lange tijd meegaat.
Hij is superstil en beweegt niet en is goodlooking.